En myslördag fick vi till tjejer

Utgången igår blev en lugn tillställning. Är man tre sjuklingar så blir det lätt så. Varken jag, Mickis eller Sofie var överdrivet pigga, men det stoppade oss inte för att fånga nattens äventyr. Lite förmys hemma hos Mickis först med lite cider och vin, sen vidare ner mot s1 och sedan s2.
Orkade inte göra så många knop inne på s2 så vi satt med Anderses hela kvällen. Men tror alla rätt så nöjda ändå, trots att vi alla tog det lungt. Kan vara skönt det med ibland.
Vårat obligatoriska CG´s häng byttes ut mot eftermys hos Anderses med ett helt gäng, åt makaroner och lyssnade på underbart gitarrspelande och sång. Jag och Sofie smallt när ett tag när vi satt i köket och lyssnade på dom. Mys från början till slut.
Halv sex fick våra huvuden möta kudden. Orkade verkligen inte åka hem. Jag och två till. A trodde inte han skulle överleva natten (vi tror vi lider av en light version av svininfluensan) och eftersom han är kille så blir ju han ännu sjukare än vad han är! Haha. Men han vaknade imorse så ingen skada skedd där.
Fick skjuts hem och kom på då att jag hade ju cykeln kvar. Fixar hem den imorgon tänkte jag, sen glömde jag även halsduken, har ett lager till hemma så ingen fara på torpet där.
Känns riktigt bra att ha fått han in i sitt liv lite mer på riktigt nu eller hur man ska säga. Och jag keep my fingers crossed för Januari nu. Återkommer på den punkten när den har mer kött på benen.
Varit och ätit Max med herren idag och ska snart iväg och hämta hem Wilgot från hunddagiset där han sovit över natten. Har varit så otroligt skönt att vara hundledig sen igår morse så ni anar inte!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0