Varför slappa i solen när man kan fixa inne?

Solen skinner för fulla muggar ute och det är varmt, riktigt varmt. Själv har jag varit inne hela dagen. Städat lägenheten som jag har skjutit på för länge, tvättat och håller nu på och lagar mat. Tråkigt göra men nödvändigt. Går på natthelg idag, känns ungefär lika kul.
Tänkte att jag även skulle ta tag och rensa garderoben men det får bli en dag när det är trök väder, än så länge hittar jag det jag vill ha där inne i röran.

Vill göra om lägenheten, vill ha en ny, vill inte alls ha det som jag har det nu. Har dock inte riktgit bestämt mig hur jag vill ha det. Tyvärr finns det inte ett öre till att göra om med! Ett senare problem när jag vet hur jag vill ha det.

Det blir INGET Finland och hockey för Fredrik. Han blir kvar i Sverige! Det tackar vi för.

Just de, Ullis och jag har blivit grannar så nu planerar vi promenader med hundarna med jämna mellanrum. Hoppas bara Wilgot fortfarande tycker om sin lilla släkting. Han har en förmåga att byta ut sina kompisar efter ett tag.

Fredrik är här och ska läsa kontrakt så datorn är hans.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0