Dan före dopparedagen..

Julafton imorgon och jag har noll julkänslor. Jag hoppas dom infinner sig imorgon bitti.

Började min dag med att smita upp i Chrilles trapp och hänga en julklapp på dörren. Den är rosa, den är söt och den ska få honom att inse att jag fyller år innan honom. Perfekt med andra ord.
Hade några välbehövliga timmar hos M innan jobbet, håret ser äntligen fräscht ut igen. Blir alltid lika glad över att träffa honom. I mellandagarna firar våran vänskap 4 år. Jag minns början av den som om det vore igår..
Halkade hem och gjorde sista passet på jobbet innan en kort(!) julledighet. Vi kickade ass!

Ska möta sängen nu för att orka upp till julfrukost hos mamma och pappa imorgon.
Good night and sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0