Gårdagen med de grå

Möte, kex o ost, julbord, vin och drinkar. Gråmössornas eftermiddag och kväll igår. Kul att kunna göra något ihop allihopa för en gång skull.
Efter julbordet intog vi Marias lägenhet för vin och prat och en glimt på Idol-finalen. Tanken var s1 men tiden rann iväg i ett rasande tempo och rätt som det var blev klockan ett och vi hade inte rört oss en meter från soffan. Jag smet ner på Flamingo sista timmen och mötte upp Chrille och hans jobbgubbar där, som också varit på julbord, vilket gäng. Chefens fru är en pärla.
Efter en sista dans gjorde mitt egentliga humör sig påmint men Chrille gjorde sitt bästa i att försöka få upp det igen. En av hans jobbkamrater tog mig under ena armen och Chrille under andra när vi kom ut från Flamingo och leendet kunde inte trängas tillbaka efter hans uppvisning i tyckade om oss. Den hundrade i raden som säger samma sak. Vi är vana nu.
Ett snabbt besök på efterfest där det blev klingande på gitarr i vanlig ordning innan jag fick nog och gick hem och mötte sängen.

Dags för nattjobb. Inte ett dugg peppad efter 6 timmars sömn med en mängd uppbrott.

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0