En svart bubbla

Har haft mitt första breakdown idag. Det första i raden av en mängd. Jobbigare kommer det att bli. Mår för stunden skit, tycker det är jobbigt att vara vaken och att sova, vilket jag inte gjort en hel natt på två veckor. Mitt liv befinner sig för tillfället i en svart bubbla av orolig mage, tårar och tung andning.

Terese kommer och hämtar mig om en kvart för vidare färd mot ATG för kontroll av Poseidon. Sen hem fort som attan och svira om till lite finare kläder och iväg på chefsmöte och julbord och invänta en vad jag tror kan bli en sen kväll.

Jag lägger allt hopp på kvällen som jag hoppas få mig att tänka på annat.

Kram.


Kommentarer
Postat av: M

KRAM Förstår att du mår skit. Ikväll ska vi iaf ha en riktigt bra kväll!!

2009-12-11 @ 13:30:42
URL: http://lillamaary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0