Fix och trix

Jobbveckan med 6 dagars jobb har dragit igång. Försäljningen blev mindre än förväntat så får se hur det blir imorgon.
Här hemma har det grejats hela eftermiddagen. Pappa har gjort klar sängen som har varit en långdraget projekt. Lika så mina lister som ska rymma ELLE-tidningar.
Granen är klädd i hopp om att få lite julkänsla och vet ni! jag har målat om hallen. Blev lite av terapimålande här i torsdags.

               

               
               hyllan fick sitta kvar och få lite färg den med.
               
               perfekt att gömma massa skit bakom..det man inte ser mår man inte dåligt av
               
               fler tidningar ska upp!

              


Jag är nöjd, riktigt nöjd.

Kommentarer
Postat av: M

Värsta kanonfint M!!:) Ses imorgon! Med förhoppningar om en ordentlig julförsäljningsdag:)Kram!

2009-12-21 @ 21:47:20
URL: http://lillamaary.blogg.se/
Postat av: Mandy - En Masjävel

jahg har lite jullov nu jag :D studerar ju annars :D



nu fixar jag med ansiktsmask med syrran... hahah :D skitkul gurkorna glider av från ögonen :P



vad ska du göra under jul då?

2009-12-22 @ 12:41:01
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: Mandy - En Masjävel

åå skönt att du är ledig på julafton i alla fall! :D



vad jobbar du med?

2009-12-22 @ 20:20:11
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: elin

jäklar vad bra det blev!!! och gud vad fin nyckelhållaren var. nu blev jag ju avis...

2009-12-22 @ 22:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0