Hemvändardagen är här

En dag kvar på juldagarna. Har inte haft nån julkänsla alls i år och jag tror det beror på allt jobb jag har fått under den här veckan.
Julafton igår var i alla fall mysig. Frukost först hos mamma och pappa, sen mat och julklappsutdelning innan mamma åkte till jobbet. Kalle sov jag igenom det här året och känner ingen större förlust där. Dagen avslutades med en herrans massa timmar uppe i Björbo med mina bästa på pappas sida. Hemma efter tre inatt så det blev inte många timmars sömn innan det var dags för jobbet igen. Bita ihop är är bara förnamnet för att orka med sånt. Men är det tradition så är det.

Juldagen. Hemvändardagen. Allas heliga utgångsdag. Jag är hemma, hemma med bland annat Lasse W som sällskap och en mysig gran som ger good feeling i rummet. Chrille har jag skjutsat till förfest, får se om det blir några hämtningar ikväll. Annars är tryckandet på tv-dosan det mest ansträngande jag ska göra ikväll när ännu en öppning kallar imorgon bitti.

                
                
                
                
Klart vi fortfarande har tomte och att hunden också ska få paket när det är jul.
Och ni, PEACE AND LOVE BILJETTEN ÄR I HAMN. DEN ANLÄNDE I ETT FINT PAKET IGÅR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0