Formsvacka

Är inne i en formsvacka. Trött, noll ork och småless på allt känns det som. Det jag skulle vilja göra är att fly. Långt långt bort. Men hey tillbaka till verkligheten, där kan man inte fly.
Planen är att snart sova. Har öppningshelg framför mig men en Familjehelg att ro i hamn. Min tusende Familjehelg i rad känns det som. Min tur eller otur, man får välja, att ha den varje gång. Håller tummarna jäklit hårt för att ingen ringer och sjukanmäler sig imorgon. Gör ett kors-i-taket om ingen är sjuk!

Har ätit som en gris när jag kom hem från jobbet, kyckling och ris, plöjt Lars Winnerbäck DVD och drömt mig bort till sommaren och fått ett pepp-sms av chefen.

Tänker slötitta ett CSI avsnitt innan jag besöker John Blunds värld.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0