Gårdagen..

..var great. Hemma hos mig innan och korkade upp flaskorna och åt donken. Skvallrades en del också, som vanligt. Sen ner på s2. Ett s2 som jag tror genomgår ett generationsskifte. Vi tre och Theander, Johan och Adam var nog dom äldsta där igår. Men helt okej ändå.
Ändrade min outfit innan vi gav oss iväg. Tubklänningen som först funkade som kjol fick bli klänning igen och toppen under blev utbytt mot svart body. Sen vita Reebok skor till. Galet skönt att gå ut med det. Och ja, man får gå ut med annat än högklackat, faktiskt. Outfiten igår tror jag har tagit sig upp på plats ett när det gäller utgångskläder.

Promenad till max för mat innan Sofies pappa kom och hämtade oss. Städade ihop i lägenheten innan sängen blev ett faktum. Riktigt skönt att vakna idag och slippa ta tag i städningen idag.

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0