I´ll give it a try again

Jag har haft en släng av bloggtorka ett tag nu. Jag har surat, surat ganska mycket faktiskt. Kännt mig nere i skorna. Varit besviken över att käppar sätts i hjulet gång på gång. Som Anna sa, gud är emot oss, ständigt.
Ni vet Lyonresan som skulle gå av stapeln i Mars? Blir den av? Nej! Ett steg fram, trettio bak kändes det som där. Helsingborg är så jävla dåliga i hockeyn så dom åker på kval nu, ett kval som håller i sig en bit in i April. Om jag är bitter? JA.
Sen har C blivit likt en ja jag vet inte riktigt, en skithög, typ. Som ni vet vi det här laget så pratade vi ju varje dag i Januari, var det inte varje dag så var det varannan dag, men nu? Nä. Hörs nån gång ibland bara. Skit trökigt. Och minst sagt upprörande och förvirrande. Fast man kanske överreagerar? Gör jag det så tänker jag göra det. Och det är precis vad jag har gjort ett tag nu. Killar, suck! En djup suck. Är det här en sak som killar i allmänhet har som obligatorisk grej att göra? Sätta griller i tjejers huvuden.
Nej man kanske ska flytta till Vadstena Kloster och bli nunna.


//

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är helt med dig sister! Jäkla killar alltså... Dryga jävlar när dom börjar med sina konstiga uppträdanden!

2009-02-20 @ 22:48:32
URL: http://liandri.blogg.se/
Postat av: du har ingen aning

nej, det är mer så ni flickor är vad jag kan minnas.. konstigt det där.

2009-02-21 @ 21:15:58
Postat av: Sofie

Vadstena Kloster? Nuna? Räkna med mig! Säg bara när var och hur :)

2009-02-23 @ 22:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0