Jag är förjävla bra!

Öppningshelg. Lördagen är avklarad och vet ni, den gick förbannat bra! Grillade non-stop i fyra timmar och ja jag var ruggigt bra!! Och ja, man får säga att man va jäklitt bra utan att det ska låta som man skryter. Faktiskt.
Inte en enda sjuk heller, måste vara ett under. Hoppas vårat flyt vi var inne i idag håller i sig imorgon också när det är stugbytar dag. Kanske någon kändis från melodifestivalen i Leksand tittar in.

Möttes av en lapp inne på kontoret imorse, en lapp jag först trodde var på skämt, med tanke på att det var härjigt på jobbet inatt, slagsmål och poliser, men som senare visade sig vara sant. Nästa vecka kommer nog bli lite jobbig.

Sofie är påväg hit så time to say goodbye for now. Inväntar samtal från lá france och kusin senare ikväll. Nice.

//


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du vet jag blir nyfis på lappen nu!

2009-02-22 @ 13:01:32
URL: http://liandri.blogg.se/
Postat av: M

Alltså va rörigt allting blir nu... Känns drygt:( Tänk om folk bara kunde prata och säga vad dom känner istället för att bara göra drastiska saker... Märkligt. Jaja hoppas helgen gått bra för dig!! Ses tisdag:)

2009-02-22 @ 16:38:07
URL: http://marialindstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0