Mitt jobb liknar ibland en berg och dalbana

Fick sms av chefen när jag var på banken, Alex, som sa upp sig i fredags, har tagit tillbaka sin uppsägning. Det svänger snabbt på jobbet. Folk går, folk kommer tillbaka, folk säger upp sig, folk tar tillbaka sin uppsägning. Skönt i alla fall att Alex blir kvar.

Mötet på banken gick bra. Har grejat med lägenhetslånet, har fått bättre ränta, kommer alltså bli billigare att bo här nu. Och det är alltid bra. Sen har jag fått ett lån till mitt köp av bil, och bilen finns kvar. Great.

Har varit och tränat med syster, Fia och Jenny. Core och Easyline stod på schemat, och ja, man fick känna att man levde i alla fall. Galet svettigt på Easyline.

Anonyma inlägg till vilken nytta? Skriv ditt namn!

//

Kommentarer
Postat av: syster

2009-02-23 @ 19:50:16
Postat av: syster

japp, nog känner man att man lever allt... du vill inte med på Combat imorgon??



kram

2009-02-23 @ 19:51:18
Postat av: Angelica

Ååå vad blir det för bil?

Jättenyfiken :-)

Kramar

2009-02-24 @ 06:48:53
URL: http://texaslover.blogg.se/
Postat av: M

Lördag helt klart!:-)

2009-02-25 @ 07:33:30
URL: http://marialindstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0