Ryggakuten

Trodde att ryggen skulle kännas bra idag när jag vaknade men ikke. Hade fortfarande ont när jag åkte till jobbet men inte så mycket så jag hade dödsångest. Den kom runt halv nio på jobbet. Kändes som jag hade checkat ut och gick runt i en bubbla av värk. Ringde till mamma och förklarade att jag inte riktigt visste vad jag skulle ta vägen för det gjorde så jäkla ont, så halv tre satt jag på ryggakuten. Så nu är jag trött, riktigt riktigt trött efter behandlingen och ska bara ligga på soffan och inte göra någonting.

Så om någon har lagat mat och fått lite över, och har vägarna förbi Hagavägen får den gärna slänga in lite åt mig.

//

Kommentarer
Postat av: M

Blää stackare!! Lät mindre skoj:( Hoppas det är bättre imorgon!

2009-02-10 @ 17:21:57
URL: http://marialindstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0