To good to be true

Nästan 1½ timme var jag och Sofie ute och gick idag. Riktigt skönt var det. Kändes att man blev himla pigg av solen och friska luften. Men inte ska man få vara pigg och må bra en hel dag heller. Nej nej. Sitter för tillfället på golvet med rak rygg mot soffan och knaprar Ibumetin. Har fått så sjukt ont precis nedanför svanskotan. Det hugger och värker så fort jag rör på mig, så har tagit värktabletter i hopp om att det ska lindra. Tänt massa ljus och tagit på mig en stor kofta för att få upp värmen igen, känner mig lite överkörd av värken.

Öppning imorgon, upplärning av Elin igen. Visa växelbeställning och inläggning av salladsleverans står på dagordning imorgon.

Ska dra mig mot köket för att värma på lite mat.

//


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, vadå stjärna? de enda jag gjort är ju makaroner :p kycklingen klarar ju sej själv.. pucko ;)

2009-02-09 @ 19:24:27
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0