Vilken besvikelse

Tröjan jag beställde igår, kom idag och vilken flopp! Stor besvikelse, var inte alls så bra som jag trodde den skulle vara. Så den åker tillbaka imorgon. Bittert.

Annars då. Jobbat, öppnade istället för att stänga. Bytte med Alex. Fick för mig att det borde vara bättre att öppna och slippa alla stora saker som ska lyftas och diskas på kvällen, därav bytet. Menar, dumt att paja ryggen det första man gör när den äntligen är bra.

Lön imorgon, jobb från fyra och tills hockeyrushen är över, ledig lördag och en möjlig fika med Ullis sen jobb 12-17 söndag, som jag såhär i efterhand ångrar att jag tog åt mig. Men men.

Las Vegas nu.

//

Kommentarer
Postat av: M

ja är så otroligt drygt, tidsödande och stressande när hans mage krånglar hit och dit ja du vet säkert...:( Jaha va roligt!!=) Verkar ju himla bra att man kan åka dit i princip närsomhelst=) är det hockey imorgon? vilka spelar? Undra vilka jag stänger med har noll koll;)

2009-02-12 @ 18:35:02
URL: http://marialindstedt.blogg.se/
Postat av: Malin-hockeyfruga

åh tråkigt med tröjan!! Alltid trist när de inte är som man hoppats på! :S

2009-02-12 @ 19:10:51
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0