Hemmaplan igen.

Och det känns väldigt tomt utan mina sambos. Gick och la mig i en tom lägenhet igår och vaknade i en lika tom. Har inte inträffat på över två veckor när jag varit i Åre. Har bott med sex, helt otroliga människor och haft det kalasbra. Insåg att jag gillar samboliv. 
Låter som att allt var guld och gröna ängar men riktigt så var det inte. Hade grymt hemlängtan två första dagarna och förstod inte riktigt hur jag skulle orka vara där i två veckor. Såhär i efterhand hade jag velat åkt upp tidigare och haft ännu mer tid med dom jag bodde med.
Blev ganksa mycket jobb, det är bra, ger fint klirr i kassan vid lön. Förutom jobb blev det utgångar, filmmys, tacokväll, solhäng på apberget och bäst av allt, balkonghäng fram till natten allihopa uppkrypna i varsin fåtölj under täcken.

Jag är glad att jag åkte. Lärt mig nytt kök, träffat underbara människor och sett en annan sida på saker och ting.

Men nu är jag hemma i Livelong igen och det är grönt! Sommaren är här!

//

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra att du åkte och kul med lite nytt ibland! Men samtidigt skönt att komma hem igen... =) Kram

2009-05-04 @ 23:04:16
URL: http://liandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0