Long time..

Har inte visat mig här på väldigt länge. Har inte haft lust eller ork för att skriva något. Är inne i ett jobbrus nu och börjar bli lite trött och slut i kroppen. Jag o Jess disskuterade det idag och vi tror det beror på att man gör så mycket mer än sina egna saker. Det känns som man får lov att tänka åt alla andra och ha koll på allt dom får för sig att göra. Båda två gör så. Tänker åt alla.
En jobbnyhet är att jag och Maria axlar LMA ansvaret nu! Lokal marknadsföring. Jag tror det kan bli riktigt bra.

Annars så shoppar jag på tok för mycket emellanåt. Randiga tröjor hit, randiga tröjor dit, klocka, väska, jacka, små prylar. Och jag har slutat fått ångest över det nu. Jag får faktiskt unna mig saker. Jag sliter för mina pengar och förtjänar att lägga dom på mig för en gång skull. Klockan förresten är korallfärgad, riktigt nice!

Snart sommar, 7 veckor till semester. Kan inte göra mer än att längta som en tok.

Så, nu vet ni att jag lever i alla fall. Bra va?

//


Kommentarer
Postat av: Maria Lindstedt

Heelloo M! Har du lagt ner blogglusten, jag gjorde ett nytt försök, fick skrivlust en sväng får se hur länge det håller i sig haha. Ha en skön ledig helg nu!! Kraam

2009-07-03 @ 20:19:05
URL: http://lillamaary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0