Lyckorus igår, tack.

Sjukt trött i huvudet och kroppen efter igår. Bollnäs och Max Open (innebandyturnering) stod på schemat. Eftersom jag kom på att jag ville med till Bollnäs efter min Åretripp blev det till att jobba innan 7-16. Sen packa in mig och Sofie i bilen och full fart till Bollnäs för att sammastråla med dom andra till middagen och festen. Vi kom lagomt till en förfest som stormade av känslor och en jävlit puckad människa!
Väl inne på Tranan väntade middag, prisutdelning och fest. Nästa år då jäklar ska Borlänge också få ett pris!
Vid tio kom Årefolket och fullbordade kvällen. Från 22-02 var det dansgolvet för hela slanten. Bästa kvällen på mycket länge. Tack alla som hjälpte med passbyten så jag kunde åka. Guldvärt. Och tack Jonatan och Viktor för att ni är bäst, och Jonatan det är okej att du utdelar en blöt puss och drar ner dragkedjan på min kjol, men bara för att du diggar killar. Haha. Och tummen upp Vikor för att du smet för eran hemresa till vandrarhemmet för att umgås längre med mig istället.

Sömnen tog över runt halv fyra för att sedan möta morgondagen halv nio och avfärd till Borlänge igen och Max för åtta timmars jobb. Men jag klagar inte. Inte efter en jävulskt bra kväll igår.

Hur det gick i turneringen? Bollnäs tog hem det. Trollhättan spöade ledningen till allas lycka och Borlänge tilldelades en vinst då motståndarna inte dök upp.

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0