Väntans tider

Väntar och väntar och väntar. Jag gillar inte och vänta. Vad jag väntar på är att klockan ska bli åtta så Sofie öppnar upp dörrarna där hemma för att ta emot oss.
Har det hur skönt som helst idag. M fixade till håret idag så det är redo för utgång. Skönt att ha en sak mindre att göra. Var några riktigt trevliga timmar idag men honom. Håret blev kanon, fick lite extra lyx i form av ögonfransfärgning. Blev tårögd och såg lite småsuddigt när han tog bort färgen men vi börjar bli vana att jag blir så nu. Samma visa varje gång. Tur M är den första som jag ser när jag försöker få ögonen på rätt spår igen.
Om ni inte har förstått det nu så, M är bäst. En jävel på plan (matchens lirare 4 matcher i rad fram till matchen imorgon) och en stjärna på hår. Now you know that!

Just de! Min koftsamling kommer nog utökas nästa vecka. Sitter den jag har hittat som en smäck så får den följa med hem. Man kan aldrig få för många..

Nu ska jag ta en dusch, måla naglarna och vänta lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0