Min helande tröst

Helgen är över och ännu en jobbvecka med öppningar står på schemat. Den sista innan Egypten!
Lördagens plan höll i alla fall. Slutade 45 minuter tidigare(!). Händer ungefär aldrig och speciellt inte en löningslördag men tempot avtog och vi hade gjort så gott som allt innan kvällen kom in.
Husgunget blev avblåst. För mycket folk, ungefär 200 framför oss gjorde att vi vände på klacken och begav oss ner på Stationsgatan igen.
Jag och Chrille gick upp till mina föräldrar och hälsade på där vi hittade hans föräldrar, sen vidare tillsammans med dom till s1 där vi mötte de andra igen som setat där under tiden innan tre av dom begav sig till Bolanche. Vi blev kvar på s1 och hade det riktigt trevligt innan det blev s2 (bolanche hade för lång kö) där vi bodde på dansgolvet. Tack för en kalaskväll!
Rotade fram mysbyxor i Chrilles garderob när en sovmorgon var avklarad, samma smink fick fortsätta att sitta kvar, sen till Max för våran söndagstradition. Degandes i soffan sen och se på när hans dator blev angripen av virus och skit, efter många försök att komma upp ur en skön soffa kom jag i alla fall hem för en makeover och vidare hem till mor och far på middag och mys. Skön avslutning på helgen.

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0