Effektiv som få!

Ni vet min plan med att gå upp tidigt idag för att handla i lugn och ro? Den höll! Trots att det var kämpig att gå upp efter lite sömn, jag var nämligen en ängel inatt och hämta Chrille inne i Falun, och en ängel imorse då jag skjutsade honom till jobbet för att hämta bilen. Eftersom jag ändå var uppe för att infinna mig på affären tidigt så kunde jag lika gärna ta upp honom på vägen. Dagens ros till mig!

Klockan är strax efter tio, ska svira om till ridkläder och åka upp till Djura och rida Poco en sväng. Passa på när jag är ledig och det är fint väder. Har inte så mycket att göra här hemma än så det passa perfekt.


Snällare öga får man leta efter.

Hörs senare!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0