Göteborg/Kungälv tur och retur

Spenderade hela dagen lång med pappa igår för våran tripp till Göteborg. Åkte tidigt igår morse, vilket gav mig två timmars sömn i och med min stängning på jobbet, och kom hem runt ett tiden på natten. Men det var det värt. Kom ner till Göteborg i lagom tid, åt på restaurang där vi fick en sån där kupa över maten när den serverades, tjusigt värre, innan det var dags för Gamla Ullevi och match. En match som Göteborg vann på alla plan, vilken stämning. Riktigt kul.
Efter Göteborgs match var det bara att slänga sig i bilen och åka till Kungälv och kolla på sista perioden av s premiärmatch mot Mörrum. Vinst efter förlängning till Kungälv. En heldag med andra ord i sportens tecken, gillade varje minut.

Ledig dag idag som jag har spenderat med Wilgot. Varit till max en sväng och pratat lite med Maria x2 och Maccan, tankat den blå, varit till mamma och pappa en snabbis sen in till Falun, för vad jag hade hoppats på skulle bli ett lyckat besök, men kom hem utan skor. "ja men dom här har nyss kommit så det borde finnas i storlek" gjorde det de? Nej. Dom hade inga storlekar kvar alls, lagomt roande. Så inge Converse här inte och eftersom jag hade tänkt ha dom till helgen så är det lite ont om tid att få tag på ett par. Vet inte riktigt hur jag ska lyckas med det.

Imorgon är det jobb som står på schemat igen, öppning väntar.

//

Kommentarer
Postat av: M

Jag vet!! Attans att du inte kom liiite tidigare til maxen, innan dom ändrade på alltihopa ju! ses onsdag=) kram hej!

2009-09-22 @ 07:02:13
URL: http://lillamaary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0