Shallow days

      
I did it again. Somnade i soffan. Tror jag har fått en mat och sovklocka á Skalman. Tar på krafterna att aldrig få sova ut sådär på riktigt. Öppnade som sagt hela helgen, va på jobbet vid sju idag, precis som jag ska vara dom kommande dagarna också. Är inne i ett jobbrus nu, går in extra på lediga dagar. Min belöning ska jag vårda ömt i Oktober. Fyra veckor kvar gott folk!
Leta efter min svarta halsduk idag, no where to be seen, sen slog det mig. Den bor ju fortfarande nere på tunagatan, hos en absolut toppen kille. Den är i goda händer.

//

Kommentarer
Postat av: Lovis

Tack så hemskt mycket Madde!

2009-09-08 @ 18:44:27
URL: http://lovisahaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0