Jádore

Tänkte bara säga att jag lever! Har haft fullt upp den senaste tiden, jobb i mängder till exempel. Jobbade 13 timmar igår och har jobb framför mig till på onsdag eftermiddag, sen är jag bannemig ledig i två dagar! Som det ska njutas då!

Peace and Love veckan är äntligen här. Staden lever och jag känner att jag älskar min stad den här veckan, plus i kanten är vädret som ska bli kanon!

Midsommar "firades" med Helena och Sofie. Matlagning och frossning av en liter jordgubbar. Avslutade kvällen hos Chrille och en massa folk. Midsommardagen spenderades först på jobbet sen vidare till Dössberget med Sofie, Mallan och Maria för en sjukt bra spelning med Hoffmaestro. Min midsommarhelg har varit kalas!

Dusch nu sen sova. Sliten och trött och behöver sömn mer än något annat nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0