Flowers

              
              
               Min blommiga kärlek från Indiska. 249 pix. Tackar syster för att hon fick syn på den.

Haft stalldag med Terese idag, kallt var det men kul. Löshoppning och ridning av Kaziren och hej träningsvärk imorgon. Är redan öm i baken (ett år sen man nötte sadel) av att sitta i en mjuk soffa. Bådar gott inför morgondagen.
Min kära vän Chrille är angripen av virus och jag funderar på att vara en snäll fé och lämna ett Get well paket utanför dörren och OM jag sätter min plan i handling har jag en perfekt ingrediens i mitt paket.

Sängen nu, imorgon väntar öppning på jobbet. Godnatt.
 

Kommentarer
Postat av: elin

tror du jag är avundsjuk på klänningen eller?? funderar på att köpa en till mig oxå, till nästa sommar....

2010-05-11 @ 00:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0