Lika barn leka bäst

Gårdagen va den absolut bästa dagen på länge. Jag kommer leva länge på den.
Borlänge skrev historia på MAX OPEN. Fyra förluster och en oavgjord men fem mål gjorda(!) vilket aldrig har hänt tidigare och vi fick Fair Play-priset (första gången vi fick gå upp på scen och få pris under alla försök). Nöjdare än så kan vi inte vara!
Som toppen på isberget fick vi nya vänner från Norrköping. Och jag klickade med deras biträdande på en gång så vi hängde hela kvällen tillsammans med mina. Riktigt trevlig kille men just de, Borlänge-Norrköping = 30 mil. Underbart. Verkligen jättelyckat. 
Fick frågan att komma ner som hjälp när Norrköpings tvåa öppnar och ett smärre under skulle behövas för att det skulle bli av med den tur jag har.

Så tack Bollnäs, Borlänge, Norrköping och David för en lite bättre Måndag än vanligt.

Kommentarer
Postat av: M

Aha spännande:-)

2010-09-08 @ 07:17:59
URL: http://lillamaary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0