Besviken gånger hundra

Den übersnygga klänningen från Malene Birger som skulle komma den här veckan kommer inte! Tydligen så har den blivit mystiskt slut trots att jag köpte den. På en skala 1-10 så skulle jag nog säga att jag ligger runt 15 över hur irriterad jag är, och hur besviken jag är! Som att säga till ett barn att tomten inte finns, typ.
Som ett litet litet litet plåster på såren köpte jag en ny kofta idag, bara för att. En mörkbeige. En färg jag inte har så det var på tiden nu.

Jag ska starta upp min Sex and the City box, tända ljus och njuta av att jag äntligen har en helt ledig helg från jobb framför mig.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men va!? Så kan dom ju inte göra!? Får du den överhuvudtaget då??

2011-08-27 @ 20:50:56
URL: http://zooferia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0