Snygga som få!

Mitt nyår var bra och mysigt. Trerätters middag och junior-vm med mina bästa ♥

2011 är året då jag (bland annat)..

- firar min 25:e födelsedag
- byter Hagavägen mot Tunagatan
- köper min efterlängtade väska från Mulberry
- besöker ett nytt land
- ser Kings of Leon i min egen stad
- bjuder in solen i ett par Ray Bans
- gör min 6:e tatuering
- ser till att umgås mer med en vän i en annan stad
- välkomnar Helena till Borlänge igen
- hittar min andra hälft?

Nu ska jag krypa upp i soffan och kolla på Victoria´s Secret Show. Snyggare än så blir det inte. Jobb imorgon bitti sen hockey för hela slanten. Först Leksand-Borås sen småkronornas semifinal.


Kommentarer
Postat av: Elin

Oj oj... Då är det bäst att vi hittar ett hus snart då... :)

2011-01-02 @ 18:01:17
Postat av: madeleine

ja på 12 månader borde ni väl ha hittat ett hus tycker jag ;)

2011-01-02 @ 18:09:31
Postat av: Angelica

tycker det låter som ett superbra år det där!! =)

2011-01-02 @ 20:37:58
Postat av: Sofia

Va trevligt att vi ska umgås mer! ;)

2011-01-03 @ 00:24:54
URL: http://liandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0