Mars

Tillbaka igen efter ett uppehåll..

Mars månad är här vilket betyder att våren är på ingång på riktigt, min 25 årsdag är två veckor bort liksom min sjätte tatuering.
Blir med ny lägenhet i Maj så jag har börjat beta av min lista jag gjorde tidigare!

Jobbar och åker till Björbo så mycket det går nu när min farmor har blivit sjuk, för sjuk för att det ska gå bra..våran lilla farmor. ♥

Har en fin träningsvärk i ljumskarna efter gårdagens ridpass på Feengold. Utomhus på utebanan UTAN vinterjacka i strålande sol! Sämre kunde vi haft det! Det är så skönt att vara uppe i stallet igen, en gång i veckan utan krav, med bästa stalltjejerna runt mig. Andas och samla energi.  

Imorgon väntas jobb, har en fin laguppställning så laddar för att sno hem ett timrekord! Sen blir häng i Björbo och fira kusin Veronica som fyller år.


Kommentarer
Postat av: Elin

Våran älskade fina lilla farmor <3

2011-03-04 @ 22:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0