Internetgodis

Har settat på en rad olika sidor på internet och hittat alldeles för mycket fint! Jag skulle utan ett andetag ruinera mig och klicka hem alla fina plagg. Net a porter, Acne, Nelly, Modekungen.. Men klok(?) som jag är så slängde jag in en hög med pengar på sparkontot istället, när allt som ska betalas den här månaden kanske det blir ett eller två klick.

Mina lägenhet kom ut på Hemnet idag. Börjar få lite blandade känslor när jag ser att den ligger där, men det blir nog bra när allt är klart. På Tunagatan står en lika fin och väntar. 

Choklad och nya Elle nu!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den ÄR mkt fin! Och den var på gränsen för stor på mig. Hade lätt kunnat gått ner en strl eller kanske två till och med. Så den hade nog sett liiite konstig ut på dig tyvärr.. Men ska hålla utkik om det kommer flera! : )Förresten så ser din lägenhet supersnygg ut! Det kommer komma rik jävel ska du se så din plan går i lås! ; )

2011-03-17 @ 22:26:21
URL: http://liandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0