Tillbaka

Lång frånvaro här. Lånade ut mitt internet till Mattias och tog en veckas avgiftning från min dator. Nyttigt!

Maxskola steg 3, övernattning i Hedemora med en välbehövlig färgning av håret, iPhone 4s och kvällshäng med avslutande våldgästning hos Lövet tillsammans med Mattias har hunnits med sen sist.

En iPhone var någonting jag absolut inte skulle ha och nu sitter jag här med precis det. Min Samsung gav upp och jag föll för trycket och ställde mig i raden av iPhone-ägare. Det som suger lite är att alla min sms är kvar på andra telefonen och för en sms-samlare som mig, som har riktigt gamla sms sparade, känns det surt. Men ny mobil, nya sms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0