Frilufsliv

Noll inspiration därav min frånvaro ett tag..

Naglarna har fått färg idag och det betyder att det inte är jobb imorgon. Inte på Restaurangen i alla fall. Jag, Jess, Maccan, Löv och Tobbe styr mot Bollnäs imorgon för RC-möte fram till Torsdag någongång. Frilufstema är det den här gången. Insåg när informationen kom att jag inte äger någon jacka förutom min Dagmar, så systers Fjällräven får hänga med, mer frilufsliv än så blir det inte! (Dags att köpa jacka med andra ord).

Var till stallet idag efter jobbet och red med Emelie nu när Tessan är utomlands och vilar upp sig. En uteritt och ett pass på ridbanan fick det bli. Båda hästarna kändes kanon. Jag känner att träningsvärken redan kommer smygandes. Härligt!

På Fredag blir lillprinsen redan ett år ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0