Poco Sabo

               
           Poco Sabo 2008. Sista ritten innan färd till Luxemburg..

Igår var jag uppe på den här fina killens rygg igen. Rida lite lätt och känna på honom. Han är hur fin som helst när man rider ut, skritt, trav och galopp och är pigg och framåt, men så fort man rider på böjt spår är han halt. Och ingen hittar något fel. Sjukt frustrerande för alla som har haft något med honom att göra och för hon som äger honom nu.
Trots att han har hunnit bli 12 år och jag inte ägt honom på 3 år så är han fortfarande min bebis och när jag kom ut i hagen igår kände han igen mig direkt. Mitt modershjärta (om man kan ha sånt till hästar?) smälte på plats. ♥

Snart bio med Lövet och Tobbe. Jägarna 2.

Kommentarer
Postat av: M

Klart man kan ha modershjärta till hästar!!:-) Härligt att han känner igen dig, måste kännas bra!!:-)

2011-09-14 @ 11:05:08
URL: http://lillamaary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0